Ronevikens kennel

Alla inlägg under september 2010

Av Inger Grönberg - 24 september 2010 21:16

Den 25/9 fyller Ronevikens Ambers FIXKULL 4 år. Hoppas dagen blir bra eller god ska man kanske säga till hundar. Jätte grattis på er alla o ha det fortsatt bra.

Av Inger Grönberg - 17 september 2010 13:05

Denna blogg kommer handla om mina hundar och till viss del också om mitt liv såklart.

Tanken med bloggen är att ni ska kunna få följa vad som sker i valptider.

Förhoppningsvis kommer det valpar nu under hösten så välkommen tillbaka så hoppas jag att jag fått till det här på något sett.  

Raserna som jag har är Pyrenèer, Samojed och Eurasier.


       
                                                  
    Vill du se mer av mina hunda så titta in på 
                                                  
       www.roneviken.com
                                                  
                                         

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards